Publiczne Przedszkole w Siemkowicach
-
Statystyki
- Odwiedziny: 4941
- Do końca roku: 240 dni
- Do wakacji: 47 dni
-
Kartka z kalendarza
Deprecated: explode(): Passing null to parameter #2 ($string) of type string is deprecated in /home/server697657/ftp/includes/functions.php on line 384
Deprecated: explode(): Passing null to parameter #2 ($string) of type string is deprecated in /home/server697657/ftp/includes/functions.php on line 384
Deprecated: explode(): Passing null to parameter #2 ($string) of type string is deprecated in /home/server697657/ftp/includes/functions.php on line 384
otwiera się w nowym oknie
Szczegółowy rozkład dnia
SZCZEGÓŁOWY ROZKŁAD DNIA DLA GRUPY 3 –LATKÓW „B”:
7.00-8.00- Schodzenie się dzieci w sali. Zabawy rozwijające pomysły i
zainteresowania dzieci. Gry i zabawy stolikowe, zabawy konstrukcyjne,
tematyczne, badawcze- służące realizacji programu wychowania
przedszkolnego. Rozmowy w oparciu o oglądane ilustracje, wprowadzające w
tematykę dnia, ćwiczenia ortofoniczne, oddechowe. Prace porządkowo-
gospodarcze.
8.00-8.30- Zabawy dowolne oraz integrujące grupę. Ćwiczenia
ogólnorozwojowe - rozwijanie percepcji wzrokowej, słuchowej i
grafomotoryki oraz zajęcia indywidualne z dziećmi.
8.30-8.45- Zabawy ruchowe z określonym elementem ruchu, sprzyjające nawiązaniu
bliższych kontaktów z rówieśnikami, orientacyjno- porządkowe, zabawy z
przeliczaniem oraz powiązane tematycznie z treściami realizowanymi w danym
bloku tematycznym.
8.45-9.00- Prace porządkowe w sali, zabiegi higieniczne, przygotowanie do śniadania.
9.00-9.20- Śniadanie.
9.20-9.30- Szczotkowanie zębów.
9.30-10.15- Realizacja zadań edukacyjnych poprzez kierowane zajęcia z całą grupą.
10.15-11.45- Zabawy dowolne w sali przy niewielkim udziale nauczyciela. Spacery
i wyjścia w pobliżu przedszkola, zabawy ruchowe i obserwacje przyrodnicze na
placu zabaw. Czynności samoobsługowe podczas ubierania i rozbierania się
przy wyjściu i powrocie z pobytu na świeżym powietrzu. Prace porządkowe
i ogrodnicze, zabawy z określonym elementem ruchu (bieżne, z elementem
skoku, rzutu, czworakowania, itp.). Zabawy w języku nowożytnym- angielskim-
przygotowujące dzieci do posługiwania się tym językiem.
11.45-12.00- Przygotowanie do obiadu. Czynności samoobsługowe i higieniczne.
12.00-12.30- Obiad.
12.30-12.40- Szczotkowanie zębów.
12.40-13.00- Ćwiczenia relaksacyjne, ortofoniczne, paluszkowe, wyciszające grupę.
Odpoczynek (słuchanie kołysanek lub bajek czytanych przez nauczyciela).
13.00-13.30- Zabawy dydaktyczne, konstrukcyjne, badawcze, tematyczne, badawcze,
plastyczne, ze śpiewem. Zajęcia dodatkowe- w tym religia. Zabawy dowolne
w sali lub na placu przedszkolnym.
13.30-13.45- Przygotowanie do podwieczorku- czynności samoobsługowe.
13.45-14.00- Podwieczorek.
14.00-16.00- Zabawy dowolne w sali – zgodne z zainteresowaniami dzieci i ćwiczenia
indywidualne dostosowane do możliwości dzieci. Słuchanie opowiadań
nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej, czytanie fragmentów książek.
Zabawy ortofoniczne, ruchowo- naśladowcze, utrwalające nabytą wiedzę,
zabawy sensoryczne, plastyczne, zabawy dydaktyczne, kształtujące
wyobraźnię. Zabawy na świeżym powietrzu, na placu zabaw.
Rozchodzenie sie dzieci.
SZCZEGÓŁOWY ROZKŁAD DNIA DLA GRUPY 4 –LATKÓW „A”
7.00-8.00- Schodzenie się dzieci w sali. Zabawy rozwijające pomysły i
zainteresowania dzieci. Gry i zabawy stolikowe, zabawy konstrukcyjne,
tematyczne, badawcze- służące realizacji programu wychowania
przedszkolnego. Rozmowy w oparciu o oglądane ilustracje, wprowadzające w
tematykę dnia, ćwiczenia ortofoniczne, oddechowe. Prace porządkowo-
gospodarcze.
8.00-8.30- Zabawy dowolne oraz integrujące grupę. Ćwiczenia
ogólnorozwojowe - rozwijanie percepcji wzrokowej, słuchowej i
grafomotoryki oraz zajęcia indywidualne z dziećmi.
8.30-8.45- Zabawy ruchowe z określonym elementem ruchu, sprzyjające nawiązaniu
bliższych kontaktów z rówieśnikami, orientacyjno- porządkowe, zabawy z
przeliczaniem oraz powiązane tematycznie z treściami realizowanymi w danym
bloku tematycznym.
8.45-9.00- Prace porządkowe w sali, zabiegi higieniczne, przygotowanie do śniadania.
9.00-9.20- Śniadanie.
9.20-9.30- Szczotkowanie zębów.
9.30-10.15- Realizacja zadań edukacyjnych poprzez kierowane zajęcia z całą grupą.
10.15-11.45- Zabawy dowolne w sali przy niewielkim udziale nauczyciela. Spacery
i wyjścia w pobliżu przedszkola, zabawy ruchowe i obserwacje przyrodnicze na
placu zabaw. Czynności samoobsługowe podczas ubierania i rozbierania się
przy wyjściu i powrocie z pobytu na świeżym powietrzu. Prace porządkowe
i ogrodnicze, zabawy z określonym elementem ruchu (bieżne, z elementem
skoku, rzutu, czworakowania, itp.). Zabawy w języku nowożytnym- angielskim-
przygotowujące dzieci do posługiwania się tym językiem.
11.45-12.00- Przygotowanie do obiadu. Czynności samoobsługowe i higieniczne.
12.00-12.30- Obiad.
12.30-12.40- Szczotkowanie zębów.
12.40-13.00- Ćwiczenia relaksacyjne, ortofoniczne, paluszkowe, wyciszające grupę.
Odpoczynek (słuchanie kołysanek lub bajek czytanych przez nauczyciela).
13.00-13.30- Zajęcia rozwijające umiejętność uczenia się ( zabawy
matematyczne, muzyczne, ruchowe, zabawy rozwijające
logiczne myślenie, ćwiczenia manualne- wycinanie, lepienie z
różnych mas, z plasteliny, formowanie kulek z bibuły , itp.). Różnego typu
zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, badawcze, tematyczne, ze
śpiewem. Zajęcia dodatkowe- w tym religia. Zabawy dowolne w sali
lub na placu przedszkolnym.
13.30-13.45- Przygotowanie do podwieczorku- czynności samoobsługowe.
13.45-14.00- Podwieczorek.
14.00-16.00- Zabawy dowolne w sali – zgodne z zainteresowaniami dzieci i ćwiczenia
indywidualne dostosowane do możliwości dzieci. Słuchanie opowiadań
nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej, czytanie fragmentów książek.
Zabawy ortofoniczne, ruchowo- naśladowcze, utrwalające nabytą wiedzę,
zabawy sensoryczne, plastyczne, zabawy dydaktyczne, kształtujące
wyobraźnię. Zabawy na świeżym powietrzu, na placu zabaw.
Rozchodzenie sie dzieci.