Publiczne Przedszkole w Siemkowicach

  • Statystyki

    • Odwiedziny: 4941
    • Do końca roku: 240 dni
    • Do wakacji: 47 dni
  • Kartka z kalendarza


    Deprecated: explode(): Passing null to parameter #2 ($string) of type string is deprecated in /home/server697657/ftp/includes/functions.php on line 384

    Deprecated: explode(): Passing null to parameter #2 ($string) of type string is deprecated in /home/server697657/ftp/includes/functions.php on line 384

    Deprecated: explode(): Passing null to parameter #2 ($string) of type string is deprecated in /home/server697657/ftp/includes/functions.php on line 384
    otwiera się w nowym oknie

Szczegółowy rozkład dnia

SZCZEGÓŁOWY  ROZKŁAD  DNIA  DLA  GRUPY  3 –LATKÓW „B”:

 

7.00-8.00-     Schodzenie się dzieci w sali. Zabawy rozwijające pomysły i

                     zainteresowania dzieci. Gry i zabawy stolikowe, zabawy konstrukcyjne,

                     tematyczne, badawcze- służące realizacji programu wychowania                 

                     przedszkolnego. Rozmowy w oparciu o oglądane ilustracje, wprowadzające w

                     tematykę dnia, ćwiczenia ortofoniczne, oddechowe. Prace porządkowo-   

                     gospodarcze.

8.00-8.30-    Zabawy dowolne oraz  integrujące grupę. Ćwiczenia

                     ogólnorozwojowe - rozwijanie  percepcji wzrokowej, słuchowej  i

                     grafomotoryki oraz zajęcia indywidualne z dziećmi.     

8.30-8.45-     Zabawy ruchowe z określonym elementem ruchu, sprzyjające nawiązaniu

                     bliższych kontaktów z rówieśnikami, orientacyjno- porządkowe, zabawy z

                     przeliczaniem oraz powiązane tematycznie z treściami realizowanymi w danym

                     bloku tematycznym.

8.45-9.00-     Prace porządkowe w sali, zabiegi higieniczne, przygotowanie do śniadania.

9.00-9.20-      Śniadanie.

9.20-9.30-      Szczotkowanie zębów.

9.30-10.15-    Realizacja zadań edukacyjnych poprzez kierowane zajęcia z całą grupą.

10.15-11.45-   Zabawy dowolne w sali przy niewielkim udziale nauczyciela. Spacery

                      i wyjścia w pobliżu przedszkola, zabawy ruchowe i obserwacje przyrodnicze na
                      placu zabaw. Czynności samoobsługowe podczas ubierania i  rozbierania się

                      przy wyjściu i powrocie z pobytu na świeżym powietrzu. Prace porządkowe

                      i ogrodnicze, zabawy z określonym elementem ruchu (bieżne, z elementem

                      skoku, rzutu, czworakowania, itp.). Zabawy w języku nowożytnym- angielskim-

                     przygotowujące dzieci do posługiwania się tym językiem.

11.45-12.00-   Przygotowanie do obiadu. Czynności samoobsługowe i higieniczne.

12.00-12.30-   Obiad.

12.30-12.40-   Szczotkowanie zębów.

12.40-13.00-   Ćwiczenia relaksacyjne, ortofoniczne, paluszkowe, wyciszające grupę.

                      Odpoczynek (słuchanie kołysanek lub  bajek czytanych przez nauczyciela).

13.00-13.30-  Zabawy dydaktyczne, konstrukcyjne, badawcze, tematyczne, badawcze,

                     plastyczne, ze śpiewem. Zajęcia dodatkowe- w tym religia. Zabawy dowolne

                        w sali  lub na placu przedszkolnym.

13.30-13.45-   Przygotowanie do podwieczorku- czynności samoobsługowe.

13.45-14.00-   Podwieczorek.

14.00-16.00-   Zabawy dowolne w sali – zgodne z zainteresowaniami dzieci i ćwiczenia

                       indywidualne  dostosowane do możliwości dzieci. Słuchanie opowiadań

                       nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej, czytanie fragmentów książek.

                       Zabawy ortofoniczne, ruchowo- naśladowcze, utrwalające nabytą wiedzę,

                       zabawy sensoryczne, plastyczne, zabawy dydaktyczne, kształtujące

                       wyobraźnię. Zabawy na świeżym powietrzu, na placu zabaw.

                       Rozchodzenie sie dzieci.

 

 

SZCZEGÓŁOWY  ROZKŁAD  DNIA  DLA  GRUPY  4 –LATKÓW „A”

 

7.00-8.00-     Schodzenie się dzieci w sali. Zabawy rozwijające pomysły i

                     zainteresowania dzieci. Gry i zabawy stolikowe, zabawy konstrukcyjne,

                     tematyczne, badawcze- służące realizacji programu wychowania                 

                     przedszkolnego. Rozmowy w oparciu o oglądane ilustracje, wprowadzające w

                     tematykę dnia, ćwiczenia ortofoniczne, oddechowe. Prace porządkowo-   

                     gospodarcze.

8.00-8.30-    Zabawy dowolne oraz  integrujące grupę. Ćwiczenia

                     ogólnorozwojowe - rozwijanie  percepcji wzrokowej, słuchowej  i

                     grafomotoryki oraz zajęcia indywidualne z dziećmi.     

8.30-8.45-     Zabawy ruchowe z określonym elementem ruchu, sprzyjające nawiązaniu

                     bliższych kontaktów z rówieśnikami, orientacyjno- porządkowe, zabawy z

                     przeliczaniem oraz powiązane tematycznie z treściami realizowanymi w danym

                     bloku tematycznym.

8.45-9.00-     Prace porządkowe w sali, zabiegi higieniczne, przygotowanie do śniadania.

9.00-9.20-      Śniadanie.

9.20-9.30-      Szczotkowanie zębów.

9.30-10.15-    Realizacja zadań edukacyjnych poprzez kierowane zajęcia z całą grupą.

10.15-11.45-   Zabawy dowolne w sali przy niewielkim udziale nauczyciela. Spacery

                      i wyjścia w pobliżu przedszkola, zabawy ruchowe i obserwacje przyrodnicze na
                      placu zabaw. Czynności samoobsługowe podczas ubierania i  rozbierania się

                      przy wyjściu i powrocie z pobytu na świeżym powietrzu. Prace porządkowe

                      i ogrodnicze, zabawy z określonym elementem ruchu (bieżne, z elementem

                      skoku, rzutu, czworakowania, itp.). Zabawy w języku nowożytnym- angielskim-

                     przygotowujące dzieci do posługiwania się tym językiem.

11.45-12.00-   Przygotowanie do obiadu. Czynności samoobsługowe i higieniczne.

12.00-12.30-   Obiad.

12.30-12.40-   Szczotkowanie zębów.

12.40-13.00-   Ćwiczenia relaksacyjne, ortofoniczne, paluszkowe, wyciszające grupę.

                      Odpoczynek (słuchanie kołysanek lub  bajek czytanych przez nauczyciela).

13.00-13.30-   Zajęcia rozwijające umiejętność uczenia się ( zabawy

                        matematyczne, muzyczne, ruchowe, zabawy rozwijające

                        logiczne myślenie,  ćwiczenia manualne- wycinanie, lepienie z

                        różnych mas, z plasteliny, formowanie kulek z bibuły , itp.). Różnego typu

                        zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, badawcze, tematyczne, ze

                        śpiewem. Zajęcia dodatkowe- w tym religia. Zabawy dowolne w sali

                        lub na placu przedszkolnym.

13.30-13.45-   Przygotowanie do podwieczorku- czynności samoobsługowe.

13.45-14.00-   Podwieczorek.

14.00-16.00-   Zabawy dowolne w sali – zgodne z zainteresowaniami dzieci i ćwiczenia

                       indywidualne  dostosowane do możliwości dzieci. Słuchanie opowiadań

                       nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej, czytanie fragmentów książek.

                       Zabawy ortofoniczne, ruchowo- naśladowcze, utrwalające nabytą wiedzę,

                       zabawy sensoryczne, plastyczne, zabawy dydaktyczne, kształtujące

                       wyobraźnię. Zabawy na świeżym powietrzu, na placu zabaw.

                       Rozchodzenie sie dzieci.